Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Holky pekelné (2. díl)

Jako pejskařka jsem zpočátku byla nadšená, že kočičky nebudu muset venčit. Rozespalé, mokré a na kost promrzlé procházky nikdy nepatřily mezi mé oblíbené činnosti. Představa tak byla: Jednou denně uklidím, co vyrobily a je hotovo

Neochotně pootevřu jedno oko a juknu na červená čísílka hlásící 2:33!
Dyť je noc!
Odstrčila jsem jeden traktor z obličeje právě ve chvíli, kdy mi snad ještě hlasitější přistál na břiše a vzápětí se mi do krku zarylo osm ostrých jehel.

Koťata!

A to říkali, že prý mají být ve dvojicích, aby se zabavila a tolik neobtěžovala páníčky – nevím, jak jinde, ale u nás baví spíš nás! Dvojnásobně.

Až vám někdo bude tvrdit, že jsou kočky chytré, věřte mu!

Jsou tak chytré!!!! Co neuměla jedna, naučila ji druhá a co neuměla druhá pochytila od první. A jak to už bývá, drahá a milovaná stvoření si vyměnila pouze to, co v nich bylo nejhorší.

Až vám někdo bude tvrdit, že je kočka čistotná, věřte mu!

Opravdu je, ale ty moje to opravdu s čistotou přehání.

A ano, přiznávám bez mučení, můžu si za to sama. Než k nám domů dorazila Moe, urputně jsme Maze chválila za použití toalety a hned jsme všechno, co vytvořila snaživě odstraňovala.

Co se stalo? Milá kočička mi začala oznamovat, že byla na záchodě, a je tedy potřeba ho uklidit. Neprodleně!
Naštěstí tenhle rituál probíhal jen v denních hodinách – od rána od 6 do večera do 11, pak padla, jak se říká za vlast, a spala.

Bohužel naučila se to i Moe a to hned první noc, kdy u nás byla! Ano „noc“!
Náš mladší andílek totiž zřejmě trpí nadměrnou hyperaktivitou. Moc toho prostě nenaspí.

I když jsme ze začátku koťata drželi přes noc v odlišných místnostech‚ s jedním „dospělým dozorem“ Moe stihla kakací rituál i tak odkoukat a implementovat.
Ne, kecám, není to tak úplně pravda – ona ho dovedla během prvních 24 hodin k dokonalosti.

Až vám někdo bude tvrdit, že kočka nepáchne, věřte mu!

Kočka totiž opravdu „nepáchne“ - ona naprosto neuvěřitelně SMRDÍ!

Maze mi první noc nepřišla oznamovat, že kakala NENE. Zřejmě i proto, že by jí samotné, po vytvoření hromádky slzely oči, ona přišla oznamovat, že se kakat chystá!
Teprve ve chvíli, když jsme vstala a mžourajíc, prohledávala kočičí toaletu a nemohla nic najít, vlezla dovnitř, vystrčila na mě ocásek zavrtěla se a za pár okamžiků jsem, zadržující dech a kašlajíc, mohla uklízet.

Úklid i přes snahu koťátka vyhrabat z tvrdé koupelnové podlahy aspoň trochu písku na zasypání, byl rychlejší než normálně. Hrozilo totiž, že se zadrženým dechem brzy omdlím.

Po týdnu, když holky konečně spaly poprvé spolu a já si naivně myslela, že budou spát a v případě potřeby se obslouží sama. 

Jenže ona přišla v noci obě!

Lísaly se, vrněly a dožadovaly se mé přítomnosti v koupelně, a to opět ještě před tím, než záchodky (ano máme dva) Moe použila. Uklidila jsem a hodila hromádku do záchoda, to vše za pozorného sledování a kroužení Maze. Chystala jsem spláchnout když Maze, s potutelným výrazem v očích nakráčela do záchůdku a udělala hromádku druhou Povzdechla jsem si, znovu uklidila podestýlku a pak už se obě nadšeně sledovaly jak jejich výtvory zakroužily než zmizely v záchodě.(naštěstí máme speciální podestýlku, kterou mi, jako naprostému laikovi, doporučili v obchodě s potřebami pro kočky a já jim jsme za to opravdu vděčná).

I když už jim nic dobrého za hromádky nedávám a snažím se je tak odnaučit mi je oznamovat, nedaří se. Naopak vypadá to, že daly hlavy dohromady a synchronizovaly, do té doby nahodilé, kakání. Od první noci spolu chodí na záchod ve dvojicích, jako správný ženský!

Kočičí „hajz**ába“ se ze mě tedy stává na zavolání a to nejen přes den, ale hlavně v noci. V případě potřeby si pro mě děvčata nahatá, synchronizovaně dojdou.
Cvrlikáním, mňoukáním, vrněním, pištěním a vůbec jakýmkoliv zvukem, který vydávají, mě donutí vstát a jít za nimi. Cestou na záchod se vzorově seřadí do předpisového zástupu a udělaly frontu. Nejdříve se jedna po druhé, v malé, otevřené toaletě vyčůrají. Zahrabou, co vytvořily a pak plavně a pomalu odkráčí, mezi spoustou rozházeného, velice sypkého, ale dobře doporučeného, podsypu, do toalety velké, se stříškou, která jimi byla vybrána na „voňavé“ kopečky.
Hotové a spokojené sami se sebou si sednou na předložku a čekají, až bude uklizeno. Olizují si tlapky a sledují, jak zakleknu, přehrabu, naberu a zahodím.
Dle zmačkaně nelibého výrazu v jejich ksichtících si myslím, že ani jim ten šílenej odér, který vyrábí, moc nevoní!

Poučte se lidé drazí…

Nechvalte nikoho, za to, že dělá „bobek“!
Bude ho dělat dál a přesvědčí k tomu i ostatní! Je to přeci chválené!

*Varování platí pochopitelně i pro ty, kdo doma zvířátka nemají

Chcete víc fotek a videí? Najdete je na instagramu na účtu: @maze_and_moe 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Jana Hrubešová | pondělí 21.2.2022 9:25 | karma článku: 16,33 | přečteno: 287x
  • Další články autora

Jana Hrubešová

Holky pekelné (3. díl)

Blíží se jaro, s ním i teplé dny a letní móda. Je na čase začít hubnout. Opět Pokud patříte mezi ty, které se stále, marně a opakovaně snaží a výsledek se dostavuje sporadický - poradím vám - pořiďte si kotě! Nebo raději dvě!

28.2.2022 v 10:10 | Karma: 16,67 | Přečteno: 259x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Holky pekelné (1. díl)

Kočky jsou prý dobré pro naše duševní zdraví! Já si tak jistá zas už tak nejsem! Jak jsem k Sphynxkám jako zavilá pejskařka přišla? Neuvěřitelně, nepochopitelně, ale vlastní silou....

14.2.2022 v 10:22 | Karma: 21,43 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Samo sebou

Petruška pro jednou a navzdory své hyperaktivitě stála a čekala, až jí svléknu tričko a sukýnku. Tahala za mašličky na růžových plavečkách, prohlížela se ze všech stran a snad už po patnácté se mě zeptala, zda jí to opravdu sluší.

25.1.2019 v 11:39 | Karma: 18,28 | Přečteno: 457x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Předplacenka

Horko. Je mi horko. Byla jsem zamotaná v těžké přikrývce. Tedy... Alespoň v to, jsem po včerejším flámu doufala, protože má maskárou slepená víčka odmítala spolupracovat. Uff! asi chvíli potrvá, než je rozlepím.

20.12.2018 v 16:41 | Karma: 20,24 | Přečteno: 585x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Jak jsme (svépomocí) budovali jezírko

Určitě si říkáte že v prosinci je to ale pěkně hloupé téma, ale možná taky ne. Vybudovat jezírko není jen tak. Musíte přesně plánovat, vyměřit, objednat a nechat dovézt. Chce to nějaký ten čas se řádně na jaro připravit.

14.12.2018 v 13:50 | Karma: 21,43 | Přečteno: 701x | Diskuse| Hobby
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Žena žila tajně rok uvnitř vývěsního štítu obchodu. Pojmenovali ji střešní ninja

10. května 2024  7:29

V americkém státě Michigan 34letá žena skoro rok tajně bydlela uvnitř vývěsního štítu na střeše...

Vyslýchaný v Paříži sebral policistům zbraň a začal střílet, dva těžce zranil

10. května 2024  6:36

Muž předvedený k výslechu na pařížskou policejní stanici ve čtvrtek večer vážně zranil dva...

Nestačilo ani 14 hodin, ve Sněmovně pokračuje boj o možnost volit poštou

10. května 2024  5:43

Parlamentní bitva o korespondenční volbu pokračuje i v pátek. Ani 14 hodin jednání ve čtvrtek totiž...

ANO chce odložit korespondenční volbu na dobu po volbách v příštím roce

9. května 2024  5:15,  aktualizováno  10.5 1:15

Poslanci se přeli o zavedení korespondenční volby pro české občany v zahraničí. Sněmovnu ve čtvrtek...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Inspirují mě příběhy lidí, zvířátek, budov... Vlastně všeho a všech... ráda je poslouchám, ráda i vyprávím. Každý v sobě nese příběh.

Možná je šťastný, možná smutný a možná právě ten váš je podobný tomu, který teď vyprávím.

Chcete vědět více? Najdete mě na www.janahrubesova.cz