Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Holky pekelné (3. díl)

Blíží se jaro, s ním i teplé dny a letní móda. Je na čase začít hubnout. Opět Pokud patříte mezi ty, které se stále, marně a opakovaně snaží a výsledek se dostavuje sporadický - poradím vám - pořiďte si kotě!  Nebo raději dvě!

Přepokládám, že si teď většina z vás klepe na čelo a ptá se jestli to myslím vážně anebo  že je to nějaká recese. Ujišťuji vás, že není a myslím to naprosto vážně.
Chcete vědět, co mají do činění koťata s hubnutím?

Hodně. A uvedu hned několik důvodů, proč se s koťaty hubne.
Když nemáte čas na jídlo, hubnete!
Když vám všechno sežerou, hubnete!
Když vás sledují se zabijáckým výrazem a zvučným cvrkotem, nápadně podobným zvuku krvežíznivých mikrodinosauříků z pláže v Jurském parku, pokaždé když otevřete ledničku, hubnete! 

malé dinosauříky najdete od času 1:56

Protože pracuji převážně doma (digitálně a online) koťata mám pořád tak říkajíc „všude“.
V lepším případě se mi obě snaží vměstnat na klín a odpočívat, v horším se honí kolem, tahají mě za tužky, okusují notýsky, počítají klávesy, případně honí kurzor na obrazovce - domáhají se pozornosti po většinu dne. Ve zbývajícím čase se dožadují úklidu toalet a jídla.

Času na mé jídlo tak, aby neregistrovali můj pohyb tedy opravdu moc není. Tím pádem jím méně a hubnu!

Navíc, moje porce se rapidně zmenšily!
O povinnou desátku - pro kočky. I když jsou kočičky vybíravé a i změna granulí jim způsobí zažívací problémy, což potvrzují mé vlastní zkušenosti, lidské jídlo jim chutná a to bez následků.

Nejdříve jsem se snažila jíst tajně, aby mě neviděly – nedařilo se a tak jsem raději jedla jen to, co ony nejedí – syrovou mrkev, jablko, papriku apod.
A já hubla. A byla jsem nadšená.
Zpočátku jsem byla ráda, ale musím se přiznat nahlas – být vegan není nic pro mě.

Vykoumala jsem proto postup nový.
Naplnila jsem misky kočičím jídlem těsně před tím, než jsme si dala jídlo já. Chvíli to fungovalo, bohužel, ale jen do té doby, než holky pekelné zjistily že ta „lepší vůně“ se neline z jejich misek, ale z mého talíře.
Vzápětí byl můj obložený chleba viditelně nahatý a to bez ohledu na místo, kam jsem ho položila. Větší část dobroty vyskytující se volně položeně na mém chlebu končila v kočičích žaludcích.
A já hubla, ale k tomu měla hlad a nadšená už jsem moc nebyla.
Po delším testování jejich jídelních návyků teď konečně věřím, že jsem našla řešení.

Dostanou svoje jídlo do misky v kuchyni, a když začnou jíst položím mezi ně a sebe misky další s malou porcí toho, čím jsem si obložila chleba. To se obvykle dokonale přilepí do misky a ani z mělké misky to není tak jednoduché jyzýčkem vyndat a tím pádem jim zabere chvilku času, než kousky vydolují a dorazí až k talíři mému.

Teď jsme moc zvědavá, jak dlouho se mi bude dařit je takhle oblbovat.
Hrozně rychle se učí vše, co jim přinese něco výhodného.
Dost se děsím chvíle, kdy přijdou na to, že je pro ně naprosto vyzískací, sežrat nejdříve „voňavé dobroty“ z mého talíře, protože to, co je naplněné v jejich miskách bude přede mnou v naprostém bezpečí!

Chcete víc fotek a videí? Najdete je na instagramu na účtu: @maze_and_moe

Autor: Jana Hrubešová | pondělí 28.2.2022 10:10 | karma článku: 16,67 | přečteno: 259x
  • Další články autora

Jana Hrubešová

Holky pekelné (2. díl)

Jako pejskařka jsem zpočátku byla nadšená, že kočičky nebudu muset venčit. Rozespalé, mokré a na kost promrzlé procházky nikdy nepatřily mezi mé oblíbené činnosti. Představa tak byla: Jednou denně uklidím, co vyrobily a je hotovo

21.2.2022 v 9:25 | Karma: 16,33 | Přečteno: 287x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Holky pekelné (1. díl)

Kočky jsou prý dobré pro naše duševní zdraví! Já si tak jistá zas už tak nejsem! Jak jsem k Sphynxkám jako zavilá pejskařka přišla? Neuvěřitelně, nepochopitelně, ale vlastní silou....

14.2.2022 v 10:22 | Karma: 21,43 | Přečteno: 548x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Samo sebou

Petruška pro jednou a navzdory své hyperaktivitě stála a čekala, až jí svléknu tričko a sukýnku. Tahala za mašličky na růžových plavečkách, prohlížela se ze všech stran a snad už po patnácté se mě zeptala, zda jí to opravdu sluší.

25.1.2019 v 11:39 | Karma: 18,28 | Přečteno: 457x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Předplacenka

Horko. Je mi horko. Byla jsem zamotaná v těžké přikrývce. Tedy... Alespoň v to, jsem po včerejším flámu doufala, protože má maskárou slepená víčka odmítala spolupracovat. Uff! asi chvíli potrvá, než je rozlepím.

20.12.2018 v 16:41 | Karma: 20,24 | Přečteno: 585x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Jak jsme (svépomocí) budovali jezírko

Určitě si říkáte že v prosinci je to ale pěkně hloupé téma, ale možná taky ne. Vybudovat jezírko není jen tak. Musíte přesně plánovat, vyměřit, objednat a nechat dovézt. Chce to nějaký ten čas se řádně na jaro připravit.

14.12.2018 v 13:50 | Karma: 21,43 | Přečteno: 701x | Diskuse| Hobby
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Rusko útočilo na zařízení, která zajišťují dodávky plynu do EU, řekl Zelenskyj

27. dubna 2024  20:14,  aktualizováno  20:33

Sledujeme online Sobotní vzdušný útok ruských sil na energetickou infrastrukturu Ukrajiny cílil na plynárenská...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  20:04

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Povolení stavby do měsíce a online. Úředníci v obavách, mezi stavaři skepse

27. dubna 2024

Premium Místo obíhání stavebních úřadů a shánění razítek k povolení stavby nebo rekonstrukce bude lidem...

Bizarní logistický hlavolam. Trump by šel do vězení i s prezidentskou ochrankou

27. dubna 2024  19:55

Americká tajná služba má na starosti ochranu prezidenta, ať už je zrovna v Oválné pracovně, nebo...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!

  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x
Inspirují mě příběhy lidí, zvířátek, budov... Vlastně všeho a všech... ráda je poslouchám, ráda i vyprávím. Každý v sobě nese příběh.

Možná je šťastný, možná smutný a možná právě ten váš je podobný tomu, který teď vyprávím.

Chcete vědět více? Najdete mě na www.janahrubesova.cz