Nezařazené

Jana Hrubešová

Pražákům je prý hej.

Autobus. Pražská ranní, dopravní špička. Stojím. A možná už ani to ne. Dav mě v zatáčkách lehce nadnáší a já se snažím příliš nezírat do očí, životem evidentně znuděného, kabelkového psa.

3.10.2018 v 10:32 | Karma článku: 17.61 | Přečteno: 614 | Diskuse

Jana Hrubešová

Ruská ruleta

„Musela jsem odejít. Musela, protože tohle už opravdu přehnal!“ Pavla zatíná dlouhé nehty dojednoho z polštářů na klíně a sama před sebou omlouvá svůj potupný útěk zesnídaně. „Zase to zkazil!“ plačtivě popotahuje a přesto, že se drahnou chvílisnažila ze sebe smýt všechnu tu potupu, si připadá stejně špinavá a poníženájako před tím. „Zničil úplně všechno! Jak si mohl dovolit takhle otevřeněflirtovat s takovou...“

28.7.2014 v 15:36 | Karma článku: 11.62 | Přečteno: 802 | Diskuse
Počet článků 15 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 630

Inspirují mě příběhy lidí, zvířátek, budov... Vlastně všeho a všech... ráda je poslouchám, ráda i vyprávím. Každý v sobě nese příběh.

Možná je šťastný, možná smutný a možná právě ten váš je podobný tomu, který teď vyprávím.

Chcete vědět více? Najdete mě na www.janahrubesova.cz