Jana Hrubešová

Inspirují mě příběhy lidí, zvířátek, budov... Vlastně všeho a všech... ráda je poslouchám, ráda i vyprávím. Každý v sobě nese příběh.

Možná je šťastný, možná smutný a možná právě ten váš je podobný tomu, který teď vyprávím.

Chcete vědět více? Najdete mě na www.janahrubesova.cz
  • Počet článků 15
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 630x

Jana Hrubešová

Samo sebou

Petruška pro jednou a navzdory své hyperaktivitě stála a čekala, až jí svléknu tričko a sukýnku. Tahala za mašličky na růžových plavečkách, prohlížela se ze všech stran a snad už po patnácté se mě zeptala, zda jí to opravdu sluší.

25.1.2019 v 11:39 | Karma: 18,28 | Přečteno: 457x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Předplacenka

Horko. Je mi horko. Byla jsem zamotaná v těžké přikrývce. Tedy... Alespoň v to, jsem po včerejším flámu doufala, protože má maskárou slepená víčka odmítala spolupracovat. Uff! asi chvíli potrvá, než je rozlepím.

20.12.2018 v 16:41 | Karma: 20,24 | Přečteno: 585x | Diskuse| Ona

Jana Hrubešová

Právo na city.

"Jsem hroznej a moc se omlouvám, ale vážně nebudu mít čas. Nestíhám. Mám tu přes víkend šéfa z Berlína a k tomu ta rodinná oslava..." Další víkend o samotě - kvůli JEHO práci a JEHO rodině. Co říct? Nic. Jsem totiž jen milenka!

3.11.2018 v 13:30 | Karma: 22,46 | Přečteno: 1057x | Diskuse| Ona